Известие

Collapse
No announcement yet.

Нека да обобщим информацията за окачването.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нека да обобщим информацията за окачването.

    Колеги,дайте в една тема да обобщим всичката информация за окачването на 166-ците.Всеки да каже какво решение е намерил за коя част от окачването,после някой със съответните права да подреди инфото и да се знае за кои носач какво е решението.
    Сега е ужас ако ти трябва нещо а всяка трета тема касае това или се замазва до степен че вече нищо не се разбира.
    Аз почвам:
    Предни долни носачи:
    - Нови от 260 до 350 лева в зависимост от марката
    - Може и рециклиране на Симеоновско шосе до зоопарка мисля около 40 лв. на тампон.
    Предни горни носачи:
    - Рециклиране пак там
    - Нови от 100 лв бр.
    - Само втулки 15 лв ТиН
    Задна стабилизираща щанга:
    - Втулки 20 лв от ТиН
    1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
    2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
    1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

  • #2
    Предни долни носачи:
    160 до 400+ според марката .... аз съм карал с тея от ТиН 20К предните тампони се разлепиха напълно така че не си струва... говоря за марка оптимал (но пък има колеги много доволни от тях. Лъки мисля че беше с тях).
    Рециклиране: Като скоро ми казаха място кадето ги правят с полиуретанови тампони стига да не са алуминиеви носачите (по принцип за долните паурфлекс не се предлага)

    Горните носачи: PowerFlex комплекта го дават 60+ евра 4 тампона. цени за нови незнам... доверявам се на Лъки

    Задно окачване: 160+ евро Powerflex 8 тампона... за щангата 2 х 24лв ТиН и на шенкела втулките са от мерцедес очиларка доколкото разбрах 20+ лева (да си призная за задното окачване да чукна на дърво само съм чел какво има)

    Всичките тампони на Powerflex ги предлагат следните конкуренти(да не кажете че правя реклама прикачам писмото заедно със съответния "предлагач"):

    www.performance.com
    Здравейте г-н Славов,
    благодаря за интереса към нашата компания.Давам Ви цените на продуктите,от
    които се интересувате с включено ДДС.
    Тмпони:
    -предни 157,32лв.
    -задни к-т 423,95лв.
    -спирачен кит 303ммх28мм за 16" 2400,00лв.

    Успех.
    -----------------------------------------------------
    Проспиид

    Здравейте,
    Това е схемата за вашия автомобил:
    http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/166.pdf
    Цените са както следва
    5 – 4бр – 150лв.
    10 – 2бр – 116лв.
    11 – 2бр – 116лв.
    12 – 4бр – 174лв.
    Общо 556лв.,
    можем да ви предложим отстъпка за пълен комплект, или 500лв.
    Доставка до 10 работнни дни, след 50% капаро.
    За допълнителна информация на ваше разположение.
    Поздрави,
    ------------------------------------------------------
    http://www.vimaxtuning.com/
    Zdraveite,

    Cenata za celia komplekt e 538lv. Nali4ni imame 4te tampona na zadnite nosa4i (910 i 911 katalozni nomera). Chakame da pristignat skoro 4te tampona na prednite gorni nosa4a s nomer 815 nakraya

    Pozdravi
    ------------------------------------------------------
    Надявам се да съм помогнал
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
    Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

    Comment


    • #3
      Тъй като за предни долни носачи Powerflex комплект не се предлага а при мен се разбиха доста бързо двата тампона намерих едно място където ги правят тампоните от едно червено много твърдо като пластмаса... този майстор се намира по Сливница от Иван Вазов посока К. Величков точно зад бензиностанция Шел има един сервиз за коли, след него точно има табелка СТРУГАР.. е те това е мястото. 25 лв на тампон. Каза че на джипове които се карат офф роуд е слагал такива преди година и още са здрави. + това някой си дето се занимавал с алфи от Модерно предградие постоянно му носел носачи да ги прави... доколкото разбрах от племенника му предимно на ГТВ от задното окачване. Та имам един въпрос към някой с истински Powerflex: Как са на пипане? Твърдост, еластичност... защото това червеното е доста твърдо и не може да го натиснеш с пръст примерно но като го хванеш по здраво и го изкривиш се гъне... Страх ме е да не почне да вози като каруца...
      Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
      Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

      Comment


      • #4
        Луки, понеже точно търся повече информаця за рециклаж на тампоните, можеш ли да кажеш по точно каде да се намира до зоопарка ?? сервиз ли е или човек ?
        Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
          Луки, понеже точно търся повече информаця за рециклаж на тампоните, можеш ли да кажеш по точно каде да се намира до зоопарка ?? сервиз ли е или човек ?
          Не сервиз е,има и газ станция и автокъща.Веднага след разклона за зоопарка и преди сфетофара.Влизаш от подхода за газ станцията,а май беше и бензиностанция.Абе няма как да сбъркаш
          1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
          2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
          1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
            Та имам един въпрос към някой с истински Powerflex: Как са на пипане? Твърдост, еластичност... защото това червеното е доста твърдо и не може да го натиснеш с пръст примерно но като го хванеш по здраво и го изкривиш се гъне... Страх ме е да не почне да вози като каруца...
            Пауърфлексът е твърд - точно както го описваш това ''червеното''. Няма да ти вози като каруца, по скоро усещането ще е като за ''по-стегнато'' окачване. Слагай и не се бой
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
              Пауърфлексът е твърд - точно както го описваш това ''червеното''. Няма да ти вози като каруца, по скоро усещането ще е като за ''по-стегнато'' окачване. Слагай и не се бой
              Слагай слагай... ама онзи като видя носача на живо и се отказа да го прави
              Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
              Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

              Comment


              • #8
                На мен пък пауърфлекса отпред ми се разскърца жестоко.
                166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
                  На мен пък пауърфлекса отпред ми се разскърца жестоко.
                  Лоша работа... ама аз говорех за долните носачи... мен ми е интересно как ги набиват тампоните на горния носач след като са без външна желязна втулка...?
                  Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                  Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                    Лоша работа... ама аз говорех за долните носачи... мен ми е интересно как ги набиват тампоните на горния носач след като са без външна желязна втулка...?
                    Предполагам като задните.Пъхат се на ръка-супер лесно е.Аз си мислех че като пусна колата от подемника ще излязат-ама не.Стана 2000 км.там са си.
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                    Comment


                    • #11
                      Ето решение за задното окачване.... нови полиуретанови тампони "hand made" и "скърцащи" втулки от мерцедес - 245 лв общо и резултата е кола за която няма остър завой....
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                      Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                      Comment


                      • #12
                        А честито! Моля те, дай детайли за скърцащата втулка - някакъв номер или модел на Мерцедес. Кажи какво да каже човек като отиде в магазина, за да му дадат точно тази втулка.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Все пак да попитам: тази информация важи и за ТС,нали???
                          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                            Все пак да попитам: тази информация важи и за ТС,нали???
                            Естествено, окачването си е окачване - няма разлика.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Едно питане, че утре ще опитам да рециклирам предните долни носачи (разбити са шарнирите) - самия шарнирен болт сменя ли се при тая интервенция, или остава същия? И в сервиза на симеоновско имат ли си всичко необходимо, или трябва да си набавям нещо преди да отида там. Също трябва ли да са свалени носачите, или те ще си направят свалянето и качването, че нали не съм от София и няма как да им ги сваля
                              166, 2.4 JTD'00

                              Comment

                              Working...
                              X